Bandit Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Må ha meg nye fjellsko i løpet av sommeren en gang. Skal brukes relativt allsidig - smårangling på topper, jakt - mye i ur og blokkmark, fisketurer, mm. Har kikket litt på Lowa Tibet. Noen som har erfaringer med disse? Har et par Varg Rastegaisa. Disse har forsåvidt fungert greit, men jeg synes de er litt tunge og unødvendig høye. Siter
justanothernut Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Veldig gode støvler hva komfort angår. Jeg syntes riktignok at de var litt i glatteste laget på nesten alt av vått og hardt underlag. Dessuten gikk goretex-membranen til hel..te etter litt for kort tid (ca 80 mil)... Bortsett fra det så de nesten nye ut Siter
HVA Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Grei sko dette men så er det dette med membran. Hadde Guide ( en alpin sko)tidligere og det samme der. Lowa henger kraftig etter på membransiden. Siter
Bandit Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Skrevet 31. mai 2008 Grei sko dette men så er det dette med membran. Hadde Guide ( en alpin sko)tidligere og det samme der. Lowa henger kraftig etter på membransiden. Forslag til gode alternativer? Siter
HVA Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Ja. Skru tiden tilbake 15 år. Da var det gode fjellsko å få kjøpt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.