Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer an på hvor man er.. Hyttene i Nordmarka og Romeriksåsen er f.eks. ubetjente, men man må bestille plass. Ser ikke bort fra at det kan være slik andre steder også.

Lurt å sjekke på forhånd...

Annonse
Skrevet
Det kommer an på hvor man er.. Hyttene i Nordmarka og Romeriksåsen er f.eks. ubetjente, men man må bestille plass. Ser ikke bort fra at det kan være slik andre steder også.

Lurt å sjekke på forhånd...

Og til og med på hyttene i Nord-marka står det på DNT sin side at man ikke skal jage vekk folk som ikke har bestilt. De kan alltid overnatte i hytta på sofaen.

For såvidt jeg vet gjelder bookingen kun Oslo-området pga høyt press på hyttene.

• 2 uker senere...
Skrevet
Tok litt feil her Vollasetra er SELVBETJENT den, men like nydelig for det. Ta en tur dit og opplev idyll!!!!

Det virker som at selvbetjente hytter regnes med i denne tråden også, bare den ikke er betjent. Skålatårnet og Vigdalsstølen med flere er allerede nevnt, så Vollasetra regnes med :)

Skrevet

Det er slik på nordmøre at man ønsker velkommen uansett. Og i Loennechenbua ligger man i høyden om det ikke er plass i bredden.

Småsyke primadonnaer kan ligge på toppen. Det blir mysig det Marmotta :)

Skrevet

Patchellhytta ved Stranda og Sunnmøre . Nydelig beliggenhet, ny og flott hytte . Den ligger midt i smørøyet mellom Slogen ,Brækketindene og Smørskredtind... Det kan ikke bli bedre.

• 2 uker senere...
Skrevet

Først og fremst: En hytte i fjellet blir A-L-D-R-I full! Må man søke ly for været er det alltid plass til en till.

Jeg har aldri vært i Loennechenbua selv. (Bare skutt ren like ved. Det ble langt å bære...) Men jeg mener å ha hørt at rekorden er 12 eller 14 overnattende mennesker på en gang. Det skal være ganske brede senger der som derfor hadde plass til 3 i hver. Resten sov på gulvet.

Om jeg kom dit i regnvær eller om vinteren og ikke hadde med telt, hadde jeg kommet til å sove inne. Syk primadonna eller ikke! :wink:

Tält har jag alltid med. Och den här kvinnan pratade oavbrutet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.