Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger tur til Hurrungane (St. Ringstind, St. Dyrhaugstind osv) andre helgen i mai, og lurte på om noen kan bidra med en føremelding.

Jeg har registrert at Tinderittet ble avlyst pga snømangel, men samtidig ser ikke bildene fra webkameraet på Turtagrø så ille ut. Noen som har gjort seg noen erfaringer?

Mvh

Sturlalv :)

Annonse
Skrevet

Føret er bra i Hurrungane. Jeg var der hele forrige uke og fikk med meg 5 toppturer på ski med gode forhold. Du må regne med å ta skia på ryggen opp til ca.1100 moh, men over det går det fint å gå på ski.

Hvis du vil se bilder av området fra forrige uke kan du gå inn på nettsidene til Turtagrø og Fri Flyt. På Fri Flyt sine sider er det en bildespesial fra turen vår på Store Ringstind 30.april.

Ellers melder Ole på Turtagrø om nysnø over 1400 moh i dag.

Mvh

Roger

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.