Kristianrk Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Hei Nå som fiskesesongen er godt i gang, så vil jeg gjerne finne en måte hvor snella blir beskyttet under transport i sekken. Hvis man uheldigvis putter snella en plass der den ligger i press mot andre harde ting, eller at man slenger sekken ned på bakken, og ser etterpå at sveiva er knukket. Jeg vil helst unngå dette. Noen som har en kreativ, billig og driftsikker måte å frakte en snelle på? Jeg skal ikke ha noen jalla greier, bare det beskytter snella mot støt. Kunne innpakking i skumplast være noe? Takker alle kreative hoder! Siter
Lompa Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Så godt som alle sneller kan slå ned sveiven. Vanligvis ved å skru ut skruen på motsatt side av sveiva, der man bytter fra venstre til høyresveiv. Skru ut så langt at sveivarmen kan lukkes ned. Da skal det utrolig mye til for å knekke den. Siter
madsemann Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 noen alternativer kan være å legge snellen i en kasserolle, i soveposen eller inni liggeunderlaget. Hilsen Mads Siter
dufas Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Pakk den inn i en genser... Hverken kreativt eller avansert, men mer trenger du ikke gøre utav det... Siter
ksakk Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 det finnes neopren futural som fungerer greit, mange av dem kan også brukes når snella står på stanga. Siter
Steggen Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har den i det stive futteralet som fulgte med da jeg kjøpte snella. Der er det samtidig plass til noen sluker i tillegg. Siter
fatøl Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Jeg bruker en stiv tuppper vare boks. Veier ikke mange g. Får plassert to sneller i den jeg kjøpte. Så slipper en og bekymre seg for att bøylen skal få seg en smell Siter
Red Devils Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Disse boksene kan kanskje brukes? De er laget for å beskytte brennere eller annet man er redd skal gå i stykker. Outdoor Research Padded Cells Et must for utstyr som må beskyttes De selges på Sporsnett Siter
Lompa Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Har aldri hatt behov for å passe så veldig på snella, men når jeg har noe i sekken som jeg må ta spesielt vare på så bruker jeg en av de vanntette pakkeposene og fyller i litt luft før jeg legger den i sekken. Dermed blir tingene i pakkeposen liggende uten å få noe press.. Så slipper man å ha med ekstra bokser osv. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.