Carl F Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Skrevet 21. januar 2009 Sondre: er taulaget på Uranosbreen med Langeskavltind bak?? Var det ikke på denne turen dere var heldige og tok følge med dem ned igjen?? Siter
500fjell Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Sondre: er taulaget på Uranosbreen med Langeskavltind bak?? Var det ikke på denne turen dere var heldige og tok følge med dem ned igjen?? Bra! Det stemmer det, vi var så heldige og fikk "sitte på" med deres taulag fra skaret mellom Uranos- og Slingsbytind. Siter
500fjell Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 NVE hydrologisk avdeling trenger hjelp av forumbrukerne til å sette navn på disse breene. Selv har jeg klart en del av dem, men bruker noen av dem til quiz her Lykke til! Siter
Pelle Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Nr1: Bondhusbreen. Nr3: Snøtunellen på den eldste veien over Dyrskard, Haukelifjell. Altså, ikke en bre Siter
500fjell Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Nr1: Bondhusbreen. Nr3: Snøtunellen på den eldste veien over Dyrskard, Haukelifjell. Altså, ikke en bre Bondhusbreen er riktig! Nr 3. vet jeg ikke selv, men stoler på deg Siter
Rune Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Sitter her å lurer på hvor denne fjorden med fjellene og breen i bakgrunnen (bilde nr. 2) kan være. Jeg tror ikke det er på Vestlandet (det er temmelig sikkert), men et sted nordpå. Kan det være et sted i Nordland eller Troms fylke ..... Nr. 1) Bondhusbreen fant jeg ut, men litt sent! ______________________________ Rune. Siter
500fjell Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Sitter her å lurer på hvor denne fjorden med fjellene og breen i bakgrunnen (bilde nr. 2) kan være. Jeg tror ikke det er på Vestlandet (det er temmelig sikkert), men et sted nordpå. Kan det være et sted i Nordland eller Troms fylke ..... Nr. 1) Bondhusbreen fant jeg ut, men litt sent! ______________________________ Rune. Ikke spør meg, Rune Jeg aner ikke selv. Siter
500fjell Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Nå har jeg endelig funnet ut svaret på nummer tre!!! Bildet er tatt i østenden av Trollfjordvatnet i Lofoten mot de østligste Higravtindan og Isvasstinden. Siter
Nils Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Hva heter breen i forkant av bildet? Den heter vel noe sånt som Styggedalsbreen? Vi ser vel ryggen mellom Sentraltind og Vesle Skagastølstind der oppe i bakgr. til venstre... Siter
Busken Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Den heter vel noe sånt som Styggedalsbreen? Vi ser vel ryggen mellom Sentraltind og Vesle Skagastølstind der oppe i bakgr. til venstre... Så sant som det er sagt... Siter
Dag G - Evje Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Skjerpings nordlendinger. Man ser jo Fugldalsskardet rett imot......... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.