Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
  • Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

• 1 måned senere...
Skrevet
.

Ja jeg tar nå bedre bilder enn Sesam i hvert fall :)

Jau, men ikke så langt unna nå rent teknologisk før jeg kan dra på tur med Sesam og ta bilder til quizene våre. Fremtiden er kul.

Skrevet
Litt out of topic men du kunne kansje kjøre Sesam på denne knatten aust for Austre Memurutind

og legge inn et bilde her :lol:

På bandet mellom Austre Memurubreen og Veobrean. Mot vest.

Uhm, sliter med å finne den, og tviler på at oppløsningen er god nok til å få sett den ordentlig. Men bare for å være helt sikker: Du mener øst for Austre Memurutinden på bandet mot Søre Veotinden?

Her er en flimsnutt av den...tror jeg.

post-2953-133474602377_thumb.jpg

Skrevet

Du Dag, jeg har ikke prøvd den linken din, men siden den ligner (men bare ligner) på den jeg la ut et annet sted her så tillater jeg meg å insinuere tasteproblemer og heller anbefale www.flickr.com

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

Annonse

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.