Gå til innhold
  • Bli medlem

Så deilig med vår!!!!!!!!!!!


Kristin

Anbefalte innlegg

Idag padlet jeg i ull-singlet, og har fått god farge i ansikt og på armene :cry:

Nå er det vår!

Men jeg klarer ikke å stue vekk skiene ennå. Har nettopp vært på lang påskeferie, og det gav bare mersmak! Tenker jeg drar til Haukeliseter og feirer 17.mai. Skitur i bikini, det er bare helt skjønt ;-)

Ønsker dere alle en kjempegod helg! Ta turen til Haukeliseter 17.mai, eller kom på folkemusikkfestivalen i juni :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes gøy ut det også ;-) Men det er så langt å komme dit...

Så har jeg gode venner som jobber på Haukeliseter.

Du er ikke med på Skarva-rennet til Geilo imorgen altså? Jeg gikk Sesilåmi for første gang i år, kan tro det var kjekt! Trodde aldri jeg skulle få sansen for sånne smale racingski, men det var helt supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så god på bortoverski, trives best med å slite meg oppover på carvingski med feller og kjøre fort ned igjen ;-) Det er vår her i Bergen også. Fuglene kvitrer og sola varmer... Og knoppene begynner å sprette i skogen. Deilig med vår, ja :D

Gleder meg noe vanvittig til å dra til fjells igjen. Tar fort 4-5 timer å kjøre fra Bergen til Turtagrø/Sognefjellet, men det er verdt det :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Normalt kan man gå fra veien, i alle fall til godt uti juni, men det er klimaet er jo ikke normalt lenger....

Men det skal veldig mye til at du ikke kan gå på ski fra veien på Sognefjellet i hele mai. Det kan nok tære litt nederst mot Krossbu etterhvert dersom du velger å gå derfra, men oppe på Sognefjellhytta vil det trolig være bra..

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Etter flere års feiring av 17. mai på Haukelisæter er jeg klar igjen. Det må bare oppleves. Lange skiturer, matopplevelser av de sjeldne og masse hyggelige folk. Kan det bli bedre? :wink::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.