aleks Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det liknar på Fødalen. Det er helt riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tips: Inne i dalen på bildet ser man en elv som renner ned fra fjellet til høyre. Sørøst for dens vannkilde ligger en topp "Lyngve" har tatt med på Vestlands-Fjellquiz. Etter hintet ditt å dømme, tror jeg dere er på vandring i Glomsdalen? Rett fram ser vi mot Stolhyrna, og Midtstolhyrna (1771) befinner seg oppe til høyre (utenfor bildet)… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Mer korrekt blir det ikke, Nils Vi er i Glomsdalen, litt innenfor Segestad gård. Innerst har vi en som heter Stolshyrna (1648), men litt mer nordøst har vi nå den EKTE Stolshyrna (1852) hvor jeg forøvrig har vært. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busken Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hvor er vi nu? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busken Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tips: ca 653,8 høydemeter fra kamera til vannflaten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vandrefanten Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tips: ca 653,8 høydemeter fra kamera til vannflaten. Tviler på at det er riktrig men jeg prøver allikavel. .Går Busken Besseggen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busken Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Går Busken Besseggen? Ikke på den turen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busken Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Litt enklere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busken Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hele bildet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Tverrbytnede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busken Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Selvsagt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utemannen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvilken dal? Er ett av Norges strengeste naturreservat.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvilken dal? Er ett av Norges strengeste naturreservat.... . Det kunne jo godt ha vært Årdalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utemannen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 . Det kunne jo godt ha vært Årdalen. Stemmer det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Men her er starten på en tverrdal i utemannens egen dal. Hva heter den ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utemannen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Den kan jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Den kan jeg . Rukkedalen skulle det vel være. Hvilken dal stiges det ned i her.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barre Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Utrolig flott bild där, Dag! JAg skickar med en kompletterande bild från samma dal från min sykkeltur i somras Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Skudd i blinde, er det Setesdalen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Skudd i blinde, er det Setesdalen? . Du skyter bra i blinde 500fjell. Valle i Setesdal. Da kan du gå til Fjell-Quiz og løse den oppgava der..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.