Dag G - Evje Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har fryktelig god tid i dag så slenger inn en quiz her. Hvilken dal og fra hvilken 2K er bildet tatt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Her er du nok på Brenibba og ser nedover Stordalen. Til venstre i bildet ses Tverrådalskyrkja og til høyre Hurrungane. Fantastisk bilde på en topp jeg håper å få besteget i juni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Dine geografikunskaper er topp, 500fjell. Du tar vel Lodalskåpa i samme slengen ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Jepp! Har vært på den, men bare i gråvær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koie Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Noen som drar kjensel på denne lille dalen? Tips: Sør for hardangervidda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Jeg drar ikke kjensel på dalen din, Koie Her er en ny mens vi tenker videre på din: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Tips: Dalen er brukt tidligere i denne quizen? (hehe, nøyaktig et døgn siden jeg la ut bildet ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Her er en ny mens vi tenker videre på din: Tips: Dalen er brukt tidligere i denne quizen? Da gjetter jeg på at vi ser nedover Erdalen. Bildet er tatt mellom Storesætra og Vetledalsseter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Da gjetter jeg på at vi ser nedover Erdalen. Bildet er tatt mellom Storesætra og Vetledalsseter? På en prikk! En vakker dal, Erdalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har denne dalen noe navn ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red Devils Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Helgedalen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har denne dalen noe navn ? Visdalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 ozzi skrev: Visdalen. Ja der satt den. Er tatt på tur opp fra Spiterstulen mot Svellnose. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen som drar kjensel på denne lille dalen? https://www.fjellforum.no/oldLinkConverter.php?oldAttach=15079 Tips: Sør for hardangervidda ”Koie”, din fra 30. oktober er uløst ser jeg. Det skal være en dal sør for Hardangervidda, og etter en liten kikk på kartet tipper jeg Evardalen, litt nord for bilveien Brokke - Suleskard? Utfra hvordan skyggene kastes, vil jeg tro bildet er tatt i en østlig retning, og da kan det være den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ods Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvilken dal. For noen her er den nok lett, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvilken dal. For noen her er den nok lett, Romedalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ods Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Romedalen. Ja, jeg tenkte nok at den var lett for sunnmøringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koie Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 ”Koie”, din fra 30. oktober er uløst ser jeg. Det skal være en dal sør for Hardangervidda, og etter en liten kikk på kartet tipper jeg Evardalen, litt nord for bilveien Brokke - Suleskard? Utfra hvordan skyggene kastes, vil jeg tro bildet er tatt i en østlig retning, og da kan det være den... Stemmer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvilken dal ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Tipper Gravdalen ved Leirvassbu jeg, Dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Stemmer det 500fjell. Et stykke nedenfor Leirvassbu mot Gravdalsdammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Hvilken dal er vi på vei oppover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aleks Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvilken dal er dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afe Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hvilken dal er dette ? Det liknar på Fødalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Hvilken dal er vi på vei oppover? https://www.fjellforum.no/oldLinkConverter.php?oldAttach=16049 Tips: Inne i dalen på bildet ser man en elv som renner ned fra fjellet til høyre. Sørøst for dens vannkilde ligger en topp "Lyngve" har tatt med på Vestlands-Fjellquiz. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.