Jan Kristian Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 har laget en hjemmeside, og trenger deres hjelp til å gjøre den bedre. adressen er: www.jktollefsen.com skriv også gjerne hva dere synes om bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hvor mye koster det å lage en egen hjemmeside, slik som din og Mayhassens for eksempel? Har hørt rykter om visse avgifter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jan Kristian Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 domenet (altså .com adressen) koster ca 160 kr i året, også har jeg en konto på mac, jeg betaler 850 kr i året for, men der følger det med litt mere da. man kan jo skrive sin egen side i med html-koder, men jeg er ikke så flink, så bruker iweb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torodd Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Min er www.toroddfuglesteg.com og har vært der i nå 11 år. En slags online egotrip. Jeg er i UK og jeg kan basic HTML så det koster meg rundt 500 kroner i året, inklusiv ubegrensede e-mail adresser. Jeg skal etterhvert legge ut endel tur-beskrivelser (i tråd med Turbeskrivelse forumet her) på den websiden. Jeg jobber aktivt med en Islay sykkeltur report på http://www.toroddfuglesteg.com/tours.html Jepp, barnslig.......................... men meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiri Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg betaler ca 400kr i året for min. Jeg har bestilt alt på http://www.surftown.nu I tillegg kjenner jeg ei som driver eget firma med web design, hun har MEGET bra priser! Og hun lager sider som lett kan oppdateres på egenhånd . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frodeky Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 www.web10.nu har greie priser på webhotell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knadne Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 www.one.com er billigst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hadde en Piczo.com side en gang som aldri ble brukt. Gratis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnuss Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Domenet koster jo ingenting , er webhotell som eventuelt måtte koste. Det kan man løse ved å kjøpe et domene som peker til en eller annen side du har hostet gratis et sted (finnes flere slike). Problemet her er at du har veldig begrenset med plass, så hvis du ønsker å legge opp bilder til andres beskuelse på din server kan det bli problematisk. Dette kan dog løses lett ved å bruke googles picasa, eller noe i den dur (her må du dog kanskje begrense oppløsning da man "kun" får rundt 1GB å boltre seg på). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellfinn Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Problemet her er at du har veldig begrenset med plass, så hvis du ønsker å legge opp bilder til andres beskuelse på din server kan det bli problematisk. Problem å problem Det finns gratis program som wordpress og joomla til å holde styr på din skrivekløe, for bildene Gallery2 - da blir det kompakte og ikke plasskrevende hjemmeside! - disse gratisgreiene går desverre ikke godt på de billigste webhotellene, da må en gjerne over på norske (som proIsp) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.