Gå til innhold
  • Bli medlem

Garmin kart til Danmark (Bornholm)

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg og en kamerat skal ut og gå tur på Bornholm (del av Danmark) om en knapp måneds tid, og jeg skulle i den forbindelse hatt topografisk kart over området til min kjære Garmin 60 CSX... Finner dog ingen som fører disse kartene, og på garmin.dk promoterer de bare "Citymap, Europe"... Vet noen om det finnes Topografiske kart over danmark i det hele tatt, evt. noen som fører disse?

Mvh.

TH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Topo kart for Danmark er ikke å oppdrive.

Skal være noen i Danmark som prøver å lage til noe selv. De som sitter på rettighetene til kartene skal vist ha så mye penger for kartene at det ikke lønner seg for noen å kjøpe det......Tror æ leste en gang 10 mill :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har trukket samme konklusjon. Har dog fått tak i de "uoffisielle" kartene, og de fungerer som bare juling. Selvfølgelig ikke så bra som originalkart, men fungerer helt fint. De finnes på: PS: Har konkludert med at det ikke finnes offisielle topo-kart over Danmark. Noen har dog laget en uoffisiel versjon. Disse finner man på: http://www.postha.dk/GeoCaching/Download%20files/downloadfiles.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.