Kristianrk Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Hei Fikk nyhetsbrev fra sportsnett i dag. Der sto det at det var 20% paa alle telt. For aa registrere rabatten saa maatte man skrive HELGETILBUD i kommentar feltet. Jeg gjorde det og valgte betaling med kort. Hvordan kan Sportsnett registrere rabatten min naar jeg betaler over nettet? Det sto at hvis du bestilte med kort saa ble bare nettobelopet trukket fra, betyr det at jeg kunne betaler tilbudet og ikke ordinaer prisen? Takk for svar Siter
averk Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Tror at hvis sportsnett "sier" at du får rabatt, så får du nok det. Vet ikke akkurat hvordan de gjør det, men jeg har bare gode erfaringer med sportsnett. Siter
Kristianrk Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 Får håpe det. Sportsnett virker jo som en seriøs bedrift.. Siter
skaufant Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg lurte på det samme ifht Oslo Sportslager. Kjøpte nettopp noe der med rabatt. De belaster ikke kontoen før de sender varen, og har da mulighet til å endre beløpet. På ordren min stod full sum, men kontoen ble trukket for sum etter fratrukket rabatt. Vet ikke hvordan Sportsnett gjør det, men det er kanskje noe av det samme. Det pleier å ordne seg med seriøse aktører. Siter
Kristianrk Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Skrevet 10. mai 2008 Takk skal du ha. Det var det jeg trengte aa vite:) Siter
bossanova Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Når du betaler med kort i norske nettbutikker, blir et beløp reservert på kortet ditt i det du registrerer ordren. Først når butikken leverer varene har de lov til å trekke beløpet fra kortet. De kan da velge å trekke et lavere beløp enn det som opprinnelig er reservert. De har imidlertid ikke lov til å trekke et høyere beløp enn det reserverte beløpet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.