frodeky Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Var ein tur på Fannaråken idag, og har skreve ein liten turrapport frå det. Har og lagt ut ein del bilete frå turen, som forresten var super. Bortsett frå litt vind så steikte sola frå klar himmel heile dagen, og det sneik seg med litt raudfarge på nasa heim! Dersom du vil, kan du lese om turen å sjå bilete her: http://www.kyrkjebo.net/villbasen/index.php/topptur/60-hurrungane/122-fannaraken-2068moh Siter
Carl F Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Åhh, nå ble jeg misunnelig Ser ut som en super tur! Flotte bilder og fin turrapport. Neste gang tar du på fellene litt før Siter
frodeky Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Skrevet 8. mai 2008 Lovar bra for High Camp iår dersom nokon skal på det, såg at ein del telt og lavvoer var begynt å komme opp på turtagrø allerede! Eg personleg skyggar bana i helga, 600 personar i fjellheimen rundt Turtagrø blir litt for mykje for meg! Og sånn sett er det greit at det kun blir arrangert slikt ein gang i året! Fellene skal på frå start hæretter!! Har gjort samme feilen så alt for mangen gangar før:P Siter
Mayhassen Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 En flott dag i Jotunheimen ja! Var litt lenger øst enn deg og himmelen så temmelig lik ut Har enda denne toppen til gode, har du noe formening om hvordan det er å komme seg opp på denne i juni i år? Siter
agno Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Vi var der 30 mai for to år siden under superforhold, og flotte snøforhold. Dersom det ikke blir helt sommer i fjellet bør det gå fint. Du mente kanskje til fots ? Siter
frodeky Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Skrevet 8. mai 2008 Mayhassen, som du erfarte på Ringstindane i helga var det riiimelig vårslusj... Snøen var grovkornete og våt som fy... Skulle eg tatt denne toppen seinare så ville eg sikkert lagt ruta om Steindalsnosi og ned i skardet mellom den og Fannaråken! Nordsidene er betraktlig betre enn sørsider!! Ellers så har eg lite erfaring med Fanaråkbreen sommarstid, men er du breevandt så trur eg ikkje det skal by på store problem vertfall, sprekkane finnst vel øverst mot Fannaråknosi! Seint i Juni vil det nok ikkje være mykje snø igjen her dog... PS: Legg turen utanom helga, så slepp du å vera ein del av folkevandringa, såg tilsammen 5 stk i fjellet idag, utenom turkompsien då sjølvsagt! Siter
oyvindbr Skrevet 9. mai 2008 Skrevet 9. mai 2008 Lovar bra for High Camp iår dersom nokon skal på det, såg at ein del telt og lavvoer var begynt å komme opp på turtagrø allerede! Eg personleg skyggar bana i helga, 600 personar i fjellheimen rundt Turtagrø blir litt for mykje for meg! Og sånn sett er det greit at det kun blir arrangert slikt ein gang i året! Fellene skal på frå start hæretter!! Har gjort samme feilen så alt for mangen gangar før:P Helt enig med deg frodeky! Det er godt det bare er sånn en gang i året. Det var ille nok sist helg også, fikk ikke den følelsen jeg skal ha der inne før jeg var på Stølsmaradalsbreen og innover. Forøvrig så det ut som en knall tur, egentlig er det kommentar overflødig av meg å nevne det! Det er sånne fjelldager man lever for Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.