rakafisk Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Har bestemt meg for å bestille på nett ovennevnte sovepose. Jeg er 182cm lang, hvilken str bør jeg da velge, regular eller long? Siter
Mariusen Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har samme posen uten "EQ" i "regular". Jeg er 180 og den er så vidt lang nok til meg, men jeg sover litt sammenkrøllet. Tror jeg ville valgt long om jeg hadde pleid å strekke meg ut når jeg sover, eller tørker klær el nederst i posen. Siter
Bøygen Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har lithium i regular. Det er vel samme posen i en tykkere variant. Jeg er ca 178 og lengden er perfekt til meg, så jeg vil tro du bør gå for den lange varianten. I alle fall hvis du ikke har mulighet til å prøveligge posen først. Siter
thpaulsen Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Hei. Harden lange utgaven av denne. Er 183 cm og ca. 0.1 tonn. Ser ikke for meg at jeg kunne hatt reg. utgaven, denne passer ganske så fint TH Siter
Alek Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Kjøp lang. Jeg er 185 og den passer fint. Kjekt å ha litt rom til å sparke av seg sokker og slikt. Man blir gjerne litt lengre når man sover siden føttene bøyer seg noe nedover også. Siter
justanothernut Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Har en Hydrogen i lengde Regular og mine 182cm passer helt perfekt ned i posen. På slutten av sommeren har jeg litt mer plass i bredden også... Siter
rakafisk Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Skrevet 8. mai 2008 Har søkt på forskjellige nettbutikker, virker som long ligger på 449 usd. Noen som vet om en nettbutikk som sender til Norge som har salg? Siter
Bøygen Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 REI har salg for tiden, men jeg vet ikke om de har det på den. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.