Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er det ikke kjekt med rapporter i et fora hvis man skulle lure på noe da? Slik at man har muligheten til å spørre? Jeg syns nå det er fint, og jeg gidder ikke å diskutere dette noe mer. Jo selvfølgelig er det kjekt, men da får man tåle at diskusjonene utvikler seg i litt forskjellige retninger og. Gidd hva du vil, det er uansett kvalmt å høre på barnslige uttalelser à la: "Ikke ødelegg den strømlinjeformede tråden min". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayhassen Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Hvis du ble kvalm kom det noe godt ut av det i allefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kanskje min rettelse førte med seg noe godt likevel . Her var det visst mange som måtte lire av seg noe. Men jeg tror det blir siste gang jeg gjør det her på FF. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.