NJB Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Hei Er på utkikk etter ett nytt kjele sett (2 kasseroller og 1 stekepanne) og da lurte jeg på om dere har noe erfaringer med hva som er best av Trangia UL/HA (Ultralight/Hardanodized) og Primus Litech med ”titan-non-stick” belegg? Skal brukes med en Primus Omnifuel. Har i dag en Trangia titankjele,men mangler stekepanne,er en ren titankjele bedre enn noen av de overnevnte? Kanskje jeg burde beholde den titan kjelen min og bare kjøpe stekepanne? Mvh. Nils-jørgen Siter
matimati Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 jeg har prøvd litech og er fornøyd med den litt liten panne. Siter
gaardern Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Er vel flere som har hatt problemer med at non-stick belegget på titankjelene bobler pga for høy varme. Siter
NJB Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Skrevet 21. juni 2008 Uff da... det høres ikke bra ut. Har akkurat kjøpt meg en Primus Litech stekepanne,men har ikke prøvd den enda. Noen andre som har brukt den som har slike erfaringer? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.