Gå til innhold
  • Bli medlem

tips om raske dekk??

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har funnet ut at mine fem år gamle knastedekk er både tunge og triller dårlig, det er hardt å få opp hastigheter over 30 km/t. Noen som kan tipse meg om lette og letttrillende dekk til en terrengsykkel?

Annonse
Skrevet

Hutchinson Phyton er de desidert raskeste dekkene til terrengsykkel på både asfalt og terreng. Dette dekket har tatt det som er av topplasseringer på birken de siste 5 - 6 årene. Paula Pezzo vant også world cupen på de i 97. Kommer i en folding versjion til kr 398 pr dekk, men vanlig versjon til kr 298 pr dekk er mer enn bra nok. Det som gjør dekket overlegent er at det i tillegg til å ha en temmelig "tettmønstret" bane i midten så har det 1 - 1,5 cm større ytterdiameter enn andre dekk. En annen fordel er at det kan brukes med lufttrykk fra 30 og opp til 80 psi.

• 9 måneder senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Har kjøpt et par Hutchinson top slick, 1.2 tommer brede og en vekt på kun 330 gram. Terrengsykkelen min er blitt merkbart raskere på disse smale dekkene, foruten nesten en halv kilo lettere.

Men som man sikkert skjønner er ikke dette dekk å utforske grusveier på...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.