Gå til innhold
  • Bli medlem

Rockefestivaler på fjellet


Ønsker du rockefestivaler som Vinjerock på fjellet?  

32 stemmer

  1. 1. Ønsker du rockefestivaler som Vinjerock på fjellet?

    • Ja, jeg ønsker flere slike festivaler på fjellet
      4
    • Jeg bryr meg ikke om det, jeg går bare et annet sted
      8
    • Nei, jeg synes det er en dårlig utvikling, rockefestivaler hører absolutt ikke hjemme på fjellet
      17
    • Ja, men det bør legges sterke restriksjoner på det
      5


Anbefalte innlegg

Dette temaet er blitt diskutert heftig den siste tiden, så jeg synes det er på tide med en avstemning for å se hvor stor andel av forumbrukerne som er positive til musikkfestivaler på fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stemmer imot rockefestivaler på fjellet. Stillhet bør prioriteres. Evt. nødvendig transport kan jeg ha forståelse for, men et rockekonsert er å hente inn høy lyd helt bevist og helt unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å arrangere rockefestivaler på fjellet høres ut som å spre perler for svin. Rockefestivaler fortoner seg som gigantiske fyllefester hvor de aller færreste ser ut til å ha noen anelse om hvor de er. Hva har dette med friluftsliv å gjøre?

Det blir vel litt naivt å tro at en slik festival skal åpne massenes øyne for hvor flott fjellet er. Om det så var et poeng å lokke flest mulig folk til fjells, burde man kanskje velge andre virkemidler enn et urbant fenomen som rock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt unyansert med svaralternativ her.

Eit fjerde alternativ med "Ja, men det bør legges sterke restriksjoner på det" hadde passa meg.

Sjølv om det er greit med konsert på Eidsbugarden ei helg ønskjer eg tross alt ikkje konsert på

kvar einaste DNT hytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg Gal Krokfot, at det burde vært et svaralternativ til som du skriver. Var litt for rask med å lage avstemningen :wink:

Men det ser ut som at majoriteten ikke har mye interesse for festivaler i fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.