K Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Noen som vet hvordan det ser ut i området Hjerkinn, Snøhetta, Svånåtind nå? Hvor langt kommer man seg fram med sykkel? Hvor kan skiene tas på? Siter
Tiri Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 . Her trenger man ikke sykkel men ski! Veien er ikke åpen enda heller. Siter
K Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 Takk for svar! Det var bedre enn jeg hadde tort å håpe på. Da blir det skitur fra start. Siter
Tiri Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Du må huske at snøen er VELDIG råtten og våt nå. Det har regnet en del de siste dagene. Siter
gjende Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 og når forholdene er slik, endrer det seg fra dag til dag. En liten tur sist søndag ikke langt fra det aktuelle område gikk fint fra morran av da jeg tok på meg skia ved bilen, men da jeg kom tilbake i kveldinga var snøen borte på de nederste markene så jeg måtte ta av og bære ski de siste hundre metrene. Siter
K Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Skrevet 13. mai 2008 Ikke noe problem å sykle veien mot Snøheim, nei. Sist tirsdag (6/5) var det i hvert fall snøfritt hele veien og solid tele i bakken ennå. Da jeg tok på skiene en km før Snøheim, var den halvråtten det første stykket, men fin og fast opp mot Vesttoppen av Snøhetta. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.