martin84 Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Er det fortsatt skiføre helt fra Kvamskogen? Tenkte å gå Hamlagrø - Vending - Kvamskogen, men er litt usikker på snøforholdene på strekningen Vending - Kvamskogen. Er bekker og elver blitt åpne, eller enda verre - snødekte, men utrygge. Siter
maxwaagal Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Jeg var en tur på Byrkjefjellet på kvamskogen nå i helgen og kunne spenne på meg skiene ved bilen og gå sammenhengende opp hele veien med unntak av et lite 50 metersparti med skibæring. Det er fortsatt mye snø i området, men bekkene kommer fort frem nå og med det været som er meldt denne uken blir det nok fart på snøsmeltingen. Uansett tror jeg turen skal gå greit, selv om du nok må regne med å ta av deg skiene noen ganger. God tur! Siter
EinarG Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Var på Vending i helgen, meget gode skiforhold. Kunne ta på skiene ved veien ved Hamlagrø. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.