Kjell Iver Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Kom over følgende gode artikkel om padling her på Helgelandskysten i dag. http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=506167 Om noen ikke har ferieplanene klare enda, så er det altså ikke så verst her. Noen som har planlagt padletur i sommer - her eller andre steder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrseime Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Håper det blir noe av denne: http://www.friluftslivskulen.no/index.php?f=08050124&sid=3&eid=212&spid=268&id=7712 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonymakkaroni Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 har tenkt veldig på helgeland iår ja. en ukes padling hadde vært nydelig... men så er det det å få med noen da.. folk skjønner ikke hva de går glipp av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 jeg flytter fra Stavanger til Mo i Rana om to uker, og den nye kajakken er snart på vei oppover. Har planer om å sjekke ut nordlandskysten i sommer. Er det noen som har gode turtips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvis jeg ikke får noe annet over meg, så har jeg lyst til å lage "Padleguide for Nordland" i 2010! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kis Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vesterålen er fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Anbefaler å ta kontakt med folkene på Rana Spesialsport - de har mange turer og helt sikkert gode tips. http://www.spesialsport.no/ For øvrig så ligger nå kyststripen her - det er bare å ta for seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TL Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvis jeg ikke får noe annet over meg, så har jeg lyst til å lage "Padleguide for Nordland" i 2010! Det håper jeg du lykkes med Padler ikke selv, men det ville være interessant lesning også for oss (foreløpige) ikke-padlere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
240GL Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Noen som har planlagt padletur i sommer - her eller andre steder? Jada, fruen og jeg skal ha ei uke eller to (avhengig av vær og andre forhold) på Helgelandskysten rundt midten av juli. Nå er det tre år siden sist, og abstinensen er påtrengende! Det er vel få områder i Norge som overgår Helgelandskysten som padlefarvann, absolutt verdt kjøreturen opp fra Stavanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnenordfjellmark Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg og min samboer skall hjem på ferie og tenkte vi skulle ta hurtigruten fra Brønnøysund til nesna eller Ørnes for så å padle tilbake. Er det noe fellespadlig ellers der oppe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.