syrre Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det er bare et berg som slår platået Hardangervidda. Mitt favorittområde er Venusberget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har aldri kommet opp på Venusberget. Kjørt meg fast i sprekken hver gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larka Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Ja, jeg var også på tur til Venusberget, men var uheldig og satte fast slaskekukstånga i Lårvika. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
syrre Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Haha, bra det er flere enn meg som sliter Men har ikke vært noen steder som jeg har likt bedre enn Hardangervidda i Norge. Om vi snakker utlandet blir det vanskelig og kåre en "vinner". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larka Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Hva den gutten får til. Hørte i nyhetene her om dagen at Lars Monsen hadde greid å telle til uendelig. 2 ganger til og med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atomsilda Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Smørstabbreen og dens topper må vel være et favorittområde spesielt på denne årstiden. DIT skal jeg i morra!! Det gleder jeg meg til!! Bare sola tittet fram så.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håvard Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Helt klart et favorittområde JHA! Starter høyt, lett tilgjengelig og flotte tinder. Skal titte "ned" på dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.