Dag G - Evje Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Satte kaffe'n i vrangstrupen da jeg tok en titt på "Setesdølen" i ettermiddag. Nye tider, nye behov. Det holder ikke lenger med å oppleve naturen fra apostlenes hester. Nei nå må det ATV til. Hva blir det neste ? Oppleve fjellet med tanks ? Nei da var det artige med hun som fant fram ved hjelp av kirkeklokkene !! http://www.setesdolen.no/ Siter
Julius Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Rockefestivaler, scootere, helikoptere.... osv. "Det er jo bare tre dager". "Vi håver inn penger på det". Siter
Dag G - Evje Skrevet 30. april 2008 Forfatter Skrevet 30. april 2008 Julius skrev: -------------------------------------------------------------------------------- Rockefestivaler, scootere, helikoptere.... osv. "Det er jo bare tre dager". "Vi håver inn penger på det". _________________ Klimaforskningen er uetisk Hva mener du egentlig Julius. Er det uestetisk å håve inn penger på å ødlegge naturen ? Siter
Julius Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Ja, fjellets stillhet har høyere verdi enn noen kroner kyniske natursvin kan tjene på å støye der. Siter
inaktiv Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Julius skrev: -------------------------------------------------------------------------------- Rockefestivaler, scootere, helikoptere.... osv. "Det er jo bare tre dager". "Vi håver inn penger på det". _________________ Klimaforskningen er uetisk Hva mener du egentlig Julius. Er det uestetisk å håve inn penger på å ødlegge naturen ? svært uestetisk ja. Etisk derimot ... ja, det og. Fylla er fylla uansett hvor. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Det er bra dette Julius, jeg vil gjerne være din støttespiller. Du tenker som meg! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.