Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satte kaffe'n i vrangstrupen da jeg tok en titt på "Setesdølen" i ettermiddag.

Nye tider, nye behov.

Det holder ikke lenger med å oppleve naturen fra apostlenes hester.

Nei nå må det ATV til. Hva blir det neste ? Oppleve fjellet med tanks ?

Nei da var det artige med hun som fant fram ved hjelp av kirkeklokkene !!

http://www.setesdolen.no/

Annonse
Skrevet

Julius skrev:

--------------------------------------------------------------------------------

Rockefestivaler, scootere, helikoptere.... osv. "Det er jo bare tre dager". "Vi håver inn penger på det".

Klimaforskningen er uetisk

Hva mener du egentlig Julius. Er det uestetisk å håve inn penger på å ødlegge naturen ?

Skrevet
Julius skrev:

--------------------------------------------------------------------------------

Rockefestivaler, scootere, helikoptere.... osv. "Det er jo bare tre dager". "Vi håver inn penger på det".

Klimaforskningen er uetisk

Hva mener du egentlig Julius. Er det uestetisk å håve inn penger på å ødlegge naturen ?

svært uestetisk ja. Etisk derimot ... ja, det og. Fylla er fylla uansett hvor.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er bra dette Julius, jeg vil gjerne være din støttespiller. Du tenker som meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.