500fjell Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nei, jeg var nok ikke der. Det er lenge siden jeg var i området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Heller litt vann i tråden med denne........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trond Erik Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Heller litt vann i tråden med denne........ Avdalsfossen? Trond Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Stemmer det Trond Erik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Her kommer en heller tvilsom foss inn fra høyre ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Den var god! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trond Erik Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Her kommer en ny foss. Jeg vet faktisk ikke navnet selv, men vet hvor den ligger så oppgi sted også dersom dere kommer med forslag. Trond Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trond Erik Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Her kommer en ny foss. Jeg vet faktisk ikke navnet selv, men vet hvor den ligger så oppgi sted også dersom dere kommer med forslag. Jeg får komme med et tips til min da: Vannet fra fossen ender opp i Nærøyfjorden etter å ha rent ned en dal. Trond Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toto Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Dette er Stalheimsfossen, les meir t.d. her: http://www.world-of-waterfalls.com/norway-stalheimsfossen.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trond Erik Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Dette er Stalheimsfossen, les meir t.d. her: http://www.world-of-waterfalls.com/norway-stalheimsfossen.html Det er riktig! Trond Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArveAnd Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Eg får bidra med ei lett oppgave. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Dette er en quiz som har ligget dau en stund, så det er derfor på tide å legge inn en ny oppgave. Fosser er fascinerende og fortjener litt oppmerksomhet. Spm.et blir derfor - Hvilken foss er dette ________________________________ Rune. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ods Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Rune's bilde: Vøringsfossen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Yep, det er riktig ods! (Kanskje den var litt for enkel) _______________________________ Rune. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArveAnd Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 men ingen som veit kva for ein foss eg la inn....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinur Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det er vel Feigumfossen i Luster, har kanskje sin like bare i Mordølefossen, litt lenger inne i fjorden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArveAnd Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 steinur ja det er Feigefossen (som den heiter lokalt....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinur Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Må med for dens plass i historien vår, snart førti år siden (snm) og sivil ulydighet, hm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Er ikke det der Mardølafossen i Eikesdal. ____________________________ Rune. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinur Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Du tok den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Her kommer en ny fossequiz: Hvilken foss er dette ..... _____________________________ Rune. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ods Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Rune sitt bilde: Kjosfossen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 yep, det er riktig ods ..... Hvor tar du det fra (vært på stedet kanskje) ___________________________ Rune. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ok, da legger jeg inn en ny foss. Hva heter fossen og hvilken fjord er det ..... ______________________________ Rune. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ods Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Siste bilde fra Rune: Syv søstre med Friaren i bakgrunnen (Geirangerfjorden). Du spurte om jeg hadde vært ved Kjosfossen. Ja, det skyldes at jeg har tatt Flåmsbanen to-tre ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.