Nisso Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Er det noen som har erfaring med ovennevnte nettbutikk, eller andre amerikanske nettbutikker for den saks skyld! Siter
Mariusen Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Har handlet telt og sovepose der. Ingen problemer. Siter
Chno Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Har handlet et par ganger fra moontrail.com Kjempefornøyd - sikkert pga av pris og "bonuspoeng" - får med mye på kjøpet Siter
Hubroen Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Helt enig med chno. Rask service og masse kjekke ting i bonus kassen. Har greie priser på Hilleberg. Fikk Soulo i hus på torsdag. Skal prøve i morgen. Siter
Lutra Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Bestilte telt, primus, liggeunderlag+++ fra moosejaw for ikke lenge siden. Ble litt kluss med varer som ikke var på lager, så det hele ble litt forsenket. Det endte imidlertid med at jeg fikk pakken tilsendt GRATIS merket "extremely urgent". Eneste negative med moosejaw er at de er dyre på porto. Du kan imidlertid be om å få tilsendt pakken med US mail (eller hva det nå heter), da blir det noe rimeligere. Kan ellers anbefale sierratradingpost.com, billig porto og mange gode tilbud. Siter
Nisso Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 Takk for svar! Da har jeg gått til innkjøp av 1 stk Gregory Palisade, og litt smånips ekstra. )som jeg helt sikkert ikke trenger, men når man ser de prisene så begynner man å tenke "egentlig så hadde det vært kjekt å ha..." hehe Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.