DagHE Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er det noen som vet hvor man får kjøpt en tettvevd skjorte med høy ull-andel? Bør helst ikke "koste skjorta". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red Devils Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hei Regner med at du mener t-skjorter? I så fall har Ice Breaker veldig bra t-skjorter med 100% merinioull. De selger det på Sportsnett. Men de er dyre da, 640 for en t-skjorte. Ellers har Devold også mye bra til en billigere penger. Bla. Oslo Sportslager selger Devold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red Devils Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Glemte å skrive det over, men både Ice Breaker og Devold har langerma skjorter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
runegutt123 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nøstebaren har fantastiske ullklær for liten og stor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red Devils Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 RuneGutt, hvor får man kjøpt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 RuneGutt, hvor får man kjøpt det? RuneGutt mener sikkert Nøstebarn: http://nostebarn.no/sites/webbutikk/enterprise%20portal/default.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
runegutt123 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ja. Firmaet bruker begge navnene, merkelig nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red Devils Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ok, takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REJOHN Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er det noen som vet hvor man får kjøpt en tettvevd skjorte med høy ull-andel? Bør helst ikke "koste skjorta". Jeg bruker selv "sportskjorte" med høyt ullinnhold over en ulltrøye. (om det er kaldt og vind, og under goretex jakken om det regner.) Om det er dette du mener, så er det vanskelig å finne skjorter med høyt ullinnhold. De siste var fra Hagløf og kostet - nettopp - skjorta. De er forøvrig gått ut. (Før det fant jeg noen på Dressmann - på salg til 98,-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kymy Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 http://www.ullmax.no/ Jeg kan anbefale produktene fra dette firmaet, har selv kjøpt både microfiber , ulltrøyer og ullfrotte fra disse, ullskjorta synes jeg er litt kort i livet, men om du tar litt ekstra i på str. så er ikke det noe problem. Ullfrotte kunne tidligere bare kjøpes i sett på trøye og longs ,men mulig dette er endret. Denne er meget varm. Alle produktene er rimlige og meget god kvalitet. microfiberen er meget behagelig i forhold til mye annet og dyrere varer jeg har prøvd, lukter ikke så svidd , handler du gjennom et lokalt idrettslag så støtter du disse i tillegg uten at det blir noe ekstrakostnad, sparer kanskje frakt også. Anbefales! OBS. glemte å nevne at boxershortsen anbafales ikke! for oss gutta, ble gnagsår på helt feil plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DagHE Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Takk for svar! Tenkte mer på en klassisk skjorte, som også er noe tettere i stoffet enn ulltrøyene (som jeg har vært borte i), men det er ikke noe som er vanlig etter det jeg skjønner. Får kikke videre - god helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gremlin Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Kjøpte ei diger, tettvevd ullskjorte (av typen med krage og knapper) fra Nor Team www.norteamengros.no de hadde ihvertfall ullskjorter. Og personlig så kjøper jeg ull t-skjorter og singlets hos firmaer som selger saueklippeutstyr!! som fx., www.klyppeservice.no og noen utenlandske. Store ullskjorter av den tradisjonelle typen er ofte populære blant australske & nz saueklippere og selges som varmt hvetebrød "down under". Men ta en kikk hos nor-team!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutis Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Denne kan kanskje være aktuell: http://www.cabelas.com/cabelas/en/templates/links/link.jsp?id=0052873960465a&type=product&cmCat=SEARCH&returnPage=search-results1.jsp&QueryText=wool+shirt&N=4887&Ntk=Products&Ntx=mode+matchall&Nty=1&Ntt=wool+shirt&noImage=0 Med frakt kommer den vel på rundt 250. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.