Mio80 Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Hei! Nå har jeg bestemt meg for å gå for ett helsport telt. Valget står mellom to stykker. Helsport Trollhetta 3Camp eller Helsport Romsdalshorn 3camp. Jeg må ut med 500 kr mer for Romsdalshorn. Jeg fant ingen info om trollhetta på hjemmesiden til helsport. For hvis disse teltene er ca like gode er jo valget enkelt. Men er Romsdalshorn mye bedre blir det selvsagt det Siter
Mio80 Skrevet 24. april 2008 Forfatter Skrevet 24. april 2008 Kan jo legge med link til tilbudet da! http://ljohansen.no/produkter/friluft/telt--tilbud-na_/ Siter
andben Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Hva jeg kan se av bildene på teltene så har Romsdalshorn bedre lufting i det at det er en ventil ved fotenden på teltet. Kan ikke se noen på Trollhetta. Ellers vet jeg ikke hva som er forskjell på de. Hadde nok valgt det med best ventilasjon. Anders Siter
Mio80 Skrevet 24. april 2008 Forfatter Skrevet 24. april 2008 ja 500 er jo ikke så mye ekstra for litt bedre komfort da Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.