frodeky Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Idag var eg ein tur på Nordre(?) Dyrhaugstind, ein kjempetur i skinnande sol! Vart faktisk solbrendt på armane, hadde ikkje trudd det var nødvendig å smørje seg der.. Har vertfall årets første turrapport frå ein 2000 meter... Eit par spm: DNT og Turtagrø kallar fortoppen som er varda for Nordre Dyrhaugstind, og det blir operert med ulike høgder på denne "toppen". Er det ein topp? Kan ikkje sjå kor ein skal hente dei PF meterane henne? Og, nokon som veit eksakt høgde? Folk opererar med så ulike høgder! Tok ikkje sjangsen på å gå vidare mot Store Dyrhaugstind, hadde verken stegjern eller isøks med! Turrapport(alltid kjekt med kommentarar):http://www.kyrkjebo.net/villbasen/index.php/topptur/60-hurrungane/113-nordre-dyrhaugstind-2100moh Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
Bjarne Lindholdt Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Idag var eg ein tur på Nordre(?) Dyrhaugstind, ein kjempetur i skinnande sol! Eit par spm: DNT og Turtagrø kallar fortoppen som er varda for Nordre Dyrhaugstind, og det blir operert med ulike høgder på denne "toppen". Er det ein topp? Kan ikkje sjå kor ein skal hente dei PF meterane henne? Og, nokon som veit eksakt høgde? Folk opererar med så ulike høgder! Nordre Dyrhaugstind er vel i grunnen bare toppen av Dyrhaugsryggen, inntil dér den smaller inn til en egg, og Dyrhaugstindane begynner? Siter
frodeky Skrevet 16. april 2008 Forfatter Skrevet 16. april 2008 Riktig det Bjarne, så synast det var rart at folk omtalte det som ein topp.. Fin tur var det no lell, heldigvis er det meldt strålande vær i lang tid framover! Siter
Bjarne Lindholdt Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 For mange år tilbake gikk jeg på på St. Dyrhaugstind med guten min, han var da 6år gl. Det var en strålande varm sommerdag, og han fik en liten sele på. Siter
frodeky Skrevet 16. april 2008 Forfatter Skrevet 16. april 2008 Ja, hadde ikkje hatt noko imot å gå på St. idag, men stegjern og isøks hadde vert greit og ha.. Stabil fin snø med mykje hold, kunne jo alltids stabla meg på fortoppen, men med 10 cm pudder valgte eg å spare krefter til turen nedover! Supre forhold i Hurrungane no, vertfall i nordvendte sider! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.