Lars Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Vi lever i en materialistisk tid, og det kan noen ganger virke som et ork å gi opplevelser. Men, det kan også gi minner for livet. Her er bilder og "oppskrift" på en 13-årsfeiring med teltovernattinger og toppturer: http://adrenaline.no/vandre/2008/berdalen/index.html Dette med å ta med barn på tur er jo stadig tilbakevendende tema her på fjellforum.net, så kanskje dette kan være til inspirasjon! Det var i alle fall en utrolig flott bursdag!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayhassen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Bra Lars! Mon tro jeg får noe slikt om noen dager Realiteten er vel at jeg må gi en gave til meg selv, og det skulle ikke overraske om jeg gjorde det heller Fine stemningsbilder på galleriet, gir meg gode minner fra den gangen jeg holdt til i skauen. En inspirasjon burde det være ja, og det er nok ikke bare barna som har godt av dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.