Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

eggenipa (Gloppen -Byrkjelo)

jeg tenkte å gå opp der i sommer men vet ikke om det er noen tur å ta med hundene på... noen som vet? ser det er sti som går oppover der, men det går sikkert ann å gå utenfor den , hvis stien er bratt kanskje? jeg vet ikke..

Annonse
Skrevet

nei, det ser ikke helt slik ut altså

leste første linken og der sto det jo: Fixed ropes and chains helps you easily up and down the scrambling sections between 960m and 1080m elevation

-men vi kommer sikkert ett stykke oppover med hund og.. :)

Skrevet

Hvis det er sånn som andre fjell i nærheten (f.eks Ryssdalshorn) så er nok stien den enkleste veien opp... :) Mulig det går ann å gå opp fra en annen kant, men det er jeg absolutt ikke sikker på.

Skrevet

oki.. takk for tips.. trur vi prøver å gå oppover en liten bit.. så får vi bare snu når det blir for bratt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.