4x4 Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 I mangel på optimal hyttesekk, lure eg på om det er noe tips i sånn ca antall liter. 45? Ska opp å kikke etter jobb. Eller sløyfe det å bruke 95L ++ eg har. Blir litt tom/laus på ryggen då Siter
gaardern Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Hytte til hytte på sommern? På vintern kan det fort bli litt lite med 45 liter. Siter
4x4 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Skrevet 26. mars 2008 Tenkte retning universal, til begge årstidene. Siter
krølltopp Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Hei! Jeg klarer meg fint med en 30 liters på sommeren og 45 liter på vinteren. Men nå er jeg dame med små klær... og har etterhvert blitt ganske god til å pakke bare det nødvendigste. Noe av vinterutstyret (spade, liggeunderlag, sovepose) henger jeg jo utenpå sekken. Siter
Lindap Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jeg bruker om vinteren en 65 liters sekk som kan pakkes romslig. Det er lett å snøre sekken sammen til litt mindre volum. Jeg tror 55l hadde vært tilstrekkelig. Siter
Pål L Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Lowe Alpine Attack Mx 50+10 er kanskje litt stor for deg. Har denne selv og jeg liker den er veldig godt. Tror den finnes i en mindre utgave uten at jeg skal si noe sikkert. Siter
sonja89 Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 jeg skal på hytte til hytte tur i fjellet nå og har en 65L sekk fra bergans, den er full! jeg har kun med det nødvendige, men da har jeg kun liggeunderlag på utsiden og soveposen oppi ettersom dette gir bedre komfort når du skal gå mellom 1-2 mil her dag på ski. husk jo større sekk du kjøper jo flere ting har man en tendens til å ta med seg. Siter
4x4 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 Oki, valget fallt på Norheim Odin 60L. Egentligt for eg fekk den latterligt billigt p.g.a. selgeren hadde lovet meg ein annen sekk. Som han fant ut han ikkje hadde mer igjen av når eg sko hente den. Var meget i tvil om sekken, har brent meg på "billig merker" før. Men denne gangen må eg sei eg blei posetivt overrasket. Sekken var faktisk god på ryggen. Gjordt klart for drikkepose. Akkurat passe myke polstringer i reimer og magebelte. Eneste minuset eg har sett til nå, eg feste til reima over brystkassen. Løsnet kun en gang i et stup i snøen Låsen holdt, men den løsnet fra skulderreima. Eller topp sekk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.