larka Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Hei. Er det noen der ute som har erfaring fra tur til Einunndalen? Noen tips om fiskevann og fine steder for fjellvandring? Siter
kryk Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Ikke mange som har lyst til å røpe sine fiskevatn, men Einunna er ei bra elv å fiske i. Siter
Fiskern Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Nei, ikke mange vil røpe sine favorittvann. Jeg er veldig glad i området, og har brukt det til fiske og jakt. Jeg vet at det går fin, stor fisk der inne. Einunna er nevnt og den er verd å prøve. Det tas fin fisk der. Jeg trenger ikke røpe at det er et fantastisk område å gå i. Veldig vakkert. Har man i tillegg spenningen med at man kan få fin fisk er det bonus. Du kan ikke bli skuffet uansett fisk eller ikke. God tur Siter
Armadaaa! Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 sykkla rundt det område... i alle fall fint:) Siter
larka Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Prøver meg en gang til om det er noen som kan gi meg noen tips om Einunndalen med tilliggende herligheter. Vi er fem mann som skal til området i månedsskiftet juni/juli. Trenger tips av ulik art, f.eks. fiskeplasser, fine steder å telte, turmuligheter, severdigheter mm. Skal være i området 4-5 dager. Beklager at innlegget havnet på litt feil sted, var helt grønn første gang jeg postet det. Skulle vel vært å finne under Fjellvandring. Pytt, pytt. Siter
kryk Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Synes vel egentlig at kun Einunna er interessant for fiske når det gjelder akkurat Einunndalen. Men det er mye fantastisk bra fiskevatn i området, og kanskje spesielt litt lengre nordover. Et av mine favoritt-fiskevatn ligger i nærområdet der....sånn ca. Siter
gremlin Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 pytt pytt det er fisk nok til alle!! einunna er som noen nevner bra, med ørrett og harr. men en avstikker innover settal-dalen vil jeg anbefale, det samme gjelder bekken/elva innover mot elgsjøen. severdigheter? meløyfloen (fugle-eldorado) og seterlivet! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.