intertim05 Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Da har jeg fått min første sjø ørret i trondheimsfjorden!!! Den var 670g og 42 cm lang. Siter
knutis Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Gratulerer! Vil oppfordre deg til å slippe ut såpass mager fisk neste gang. Fiskeopplevelsen blir like stor og du går ikke glipp av noen stor kulinarisk opplevelse. Siter
intertim05 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 Jeg er enig i at jeg egentlig skulle ha sluppet den ut, men siden den er den aller første å at den er over minstemålet tok jeg den opp å laget 2 fine fileer av den som jeg steket i panna samme dag:) Neste gang jeg får en slik mager sjøørret skal jeg slippe den ut igjen. Fikk også to andre som jeg slapp ut igjen, det var fisk som var 36 å 38 cm. God påske! Siter
knutis Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Det virker som om vi er helt enige! God påske til deg også! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.