LTP Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Skal dit torsdag - er det langt å gå fra parkering, og er det greie spor? Siter
Armadaaa! Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Skal dit torsdag - er det langt å gå fra parkering, og er det greie spor? Lars Monsen? Siter
Håvard Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Eeeh, ca 2m fra bildøra til trappa på hytta Hehe faen, var litt rask på avtrekker'n her ser jeg Sognefjellsveien er seff stengt vinterstid.... Er ikke Sognefjellsveien brøytet opp til avkjøring mot Leirvassbu i disse "filmtider"?? Siter
LTP Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Skrevet 17. mars 2008 Lars Monsen skal du få forholdsvis billig av meg! Men det var vel fordi veien var stengt at jeg lurte, ja! Siter
Rødtopp Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Det er parkering ved Rustasætra (litt etter Jotunheimen fjellstue). Det er ca 1 mil til Krossbu og det er vel noen få kilometer videre til Sognefjellshytta. Løypa går etter den vinterstengte Sognefjellsveien. Tidligere år er det kjørt med scooter, men er ikke satt spor, til Krossbu. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.