villmarkingen Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Har funnet et tilbud på denne buksen. Det står at det er en 3-lags bukse med Dentik membran. Buksen er vann og vindtett(vannsøyle på 15000mm) og har gode puste-egenskaper. Det jeg lurer på er om noen kjenner noe til merket, eller om det vil være et dårlig kjøp?? Den koster 449 på FK. Har tenkt å bruk den utenpå feltbukse om vinteren, evt om sommeren i stedet for regnbukse...... Taknemmelig for alle svar Siter
est_05 Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Har ikke testet buksa selv, men har hørt at merket slettes ikke er verst. Til den prisen er det vel verdt et forsøk? Siter
villmarkingen Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 får revurdere kjøpet, siden ingen kan uttale seg noe spes ang buksen........... Siter
villmarkingen Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Skrevet 16. mars 2008 Takker for innspill, selv om de ikke forteller meg så mye om produktet......................... Tenke meg om litt, vurderer å evt heller innvestere i en ny skalljakke, og kjøpe forsvarets hvite camobukse som overtrekk til vinteren....... Siter
dufas Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Noen som har noe mer erfaring om disse Stetind klærne til FK nå ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.