LadyA Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 noen som har lagd det? driver å tegner ut en måte å bruke pariserpulken(eller noe annet= oppå noen hjul for å bruke den i butikken om sommeren.. Noen som har noen gode tips eller noen som har noen erfaringer med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
4x4 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Høvdingen for breogfjellsport.no Ragnar , hadde ein patent på soloturen sin. http://www.breogfjellsport.no/npl/blog/v/pulk/?g2_GALLERYSID=52e5372c50c46a0c057cc788be05000d Masse flotte bilder, godt det er snart påske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyA Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 stilig så på en kjekk liten sak på biltema i dag.. det er en sykkeltilhenger, men jeg tenkte kanskje den kunne festes til hundeselen på en måte, bare for butikktur.. kanskje man slipper å lage da www.biltema.no og søk etter artikkelnr: 27177 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dei hjula eg brukte på pulken var ikkje så vellykka. Asfalt er gjerne veldig ruglete, så bør nok ha noko meir solid (og større diameter) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyA Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Ja, de så kanskje litt små ut.. Hva trur dere om den fra biltema? hvis man kobler feste til en kjøresele til hund da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det burde gå greit med ei sykkeltralle, sjølv om det nok vil slite litt på hjula om du går over vektgrensa (30Kg oppgitt, burde nok går med dobbel vekt). Poenget med små og lette hjul var at eg ville ha med meg dette i pulken. Større hjul vart for tunge til at det ville svara seg. I ettertid ville eg heller ha montert rollerblades-hjul og ikkje hatt eit roterande fronthjul (det knakk først). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyA Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 30 kg på en butikktur nei da tar jeg heller bilen trur jeg.. men den så ganske grei ut, bar utstilt i butikken.. får sikkert ordna noe.. Den var ikke så dyr heller så... rolleblades hjul blir ikke det for lite da? hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
4x4 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 http://clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=20437910 Kan dette vere noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilmersen Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hva med å bruke en vanlig kano-tralle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
4x4 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Tippe sikkert litt lett over med kanotralle. Høgt tyngdepunkt. Selge forresten kanotralle på biltema, ganske rimeligt. Og brukbar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.