knorway Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Er veldig lysten påp å kjøpe Lofoten-jakka til Norrøna. Den er knalldyr, så jeg må være sikker i min sak før jeg handler. Hva slags erfaringer har andre av denne jakka? Siter
KenR Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Hei Har også veldig lyst på denne jakka og vil gjerne høre erfaringer som er gjort. Evt alternativer som folket mener er bedre. mvh Ken Siter
Synken Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Oslo Sportslager har en god pris på denne jakka, dog kun en farge og i L og S. http://oslosportslager.no/produkt/norrona-lofoten-gtx-xcr-skijakke-5966.aspx Siter
Are Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Det bør vel bemerkes at den modellen er to år gammel. Men for all del, det er fremdeles en god jakke. Siter
+Memento mori Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Jeg er veldig godt fornøyd med min. Kjøpte den på Salg og fikk den for 2000 kr. Kona synes fargen er helt for j...... Men jeg synes godt og løsningen med og feste buksa til jakka er super. Kjøpte i tillegg en lett bukse ekstra. Siter
Vandrelysten Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 veldig god jakke , men synes ikke fasongen er 100%, men til skikjøring og kos er den fin. kul ern og. Siter
Nisso Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Solgte en del av disse jakkene i fjor, og det jeg og kundene merket som eneste seriøse minuset var kvaliteten på borrelåsen! Rett og slett sikkelig "slækt"! Men som sagt, det var vel det eneste store minuset. Topp kvalitet på materialer, og glidelåsene (ykk) er også topp kvalitet! Hvis du ikke kjøper grunnet "god pris", hadde jeg kanskje tatt med Haglofs Spitz, Crux og Couloir! Ligger rundt samme prissjiktet (3999-4499). Spitz vant bla ISPO Outdor award i fjor! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.