annepanne Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Lurer på om noen har tips om et bra kjelesett som fungerer for en gjeng på fire på tur. Hvor store kjeler bruker dere? Kjelene skal blant annet brukes til snøsmelting. Jeg syns de fleste kjelesettene på markedet er vel små, type 1, 1,5 liter. Har noen erfaringer på dette feltet? Siter
Helios Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Har et "Primus litech super set" som inneholder en kasserolle på 1,7 liter og en på 2,1 liter samt en stekepanne og lokk. Er knallfornøyd med dette settet.. Bruker å ta med meg 2 litern når jeg bare skal på turer som bare krever vannsmelting. http://www.primus.se/primus/Products/product_sheet.asp?ItemId=34316 Siter
annepanne Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Skrevet 11. mars 2008 Takk for tipset! Det så ut som et bra sett. Har du laget mat til fire i det? Siter
Helios Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Har ikke laget mat til fire på det men tror ikke det skal være noe problem. Ser at oslo sportslager anbefalter dette til 2-3 personer.. Har prøvd det til 3 personer og tror derfor at det er nok til 4.. Siter
LarsOH Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 msr gourmet, eller guide...en av de er ihvertfall til 4stk, og god kvalietet. Litt tykke i bunn så ikke maten svir seg så fort, med nonstick belegg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.