ensom ulv Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 På Utvalgte Rema 1000 butikker selger de turmat til 39kr. Samme prinsipp som Real: Åpne pose, hell i vann, lukk igjen lynlås, vent, spis. Har akkurat spist en porsjon med pasta bolognese. Smakte meget bra og smaker sikkert enda bedre etter har hard tur. Prisen var også veldig bra: 39,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Srx (Ron) Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Så også den dær. Er i utgangspunktet skeptisk. Kansje man må prøve en pose. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villmarkingen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 dere husker vel ikke navnet på den???? Så jeg evt kan spørre etter den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utpåtur Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ser ut som det er Adventure Food, som b.la. selges av Oslo sportslager til 49,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Memento mori Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt.aspx?id=52530 De kan også kjøpes på XXL for 30 kr. Fant det ut etter og ha kjøpt alle fire typen de hadde på Rema - for testing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg synes ikke disse posene kan måle seg med Real Turmat. Smaker på langt nær så godt, og begge gangene jeg har prøvd de så klarte jeg å stikke hull i posen med gaffelen. Posene er på langt nær så solid som Real. Næringsinnholdet kan måle seg med Real sin standard middag og prisen er det jo absolutt ikke noe å si på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armadaaa! Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Real turmat er maat som du lett kan spise til middag hver dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otto Støver Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg har også prøvd dette merket, men det var ikke noen suksess. Smak er jo forskjellig, men det smakte verken meg eller kona noe særlig. Det som verre var, var at vi ikke syntes vi ble skikkelig mett. Det blir man jo med Real Turmat. Jeg ser litt på å kjøpe turmat i utlandet, for å spe på slik at man ikke går lei av RT. Smaken på de forskjellige rettene er noe lik synes jeg. Er det noen som vet om begrensinger fra Mattilsynet for import. Jeg vet at tollen skal ha 30 kroner kiloet i toll, men det utgjør jo ikke så mye per pakke. I tillegg selvsagt moms. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villmarkingen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kom akkurat inn døren fra en liten tur på skauen med datteren min. Vi satte til livs hver vår pose med adventure food. Jeg personlig mener den er helt ok som et billigere alternativ til RT, men klarer ikke helt å matche RT på hverken smak eller metthetsfølelse. Er det noen som kjenner til om det er noen forskjell på mengden kalorier etc??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
justanothernut Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Mener å huske at det er noen kalorier mindre i snitt i Adventure Food enn Real. De med mest kalorier er pastarettene til Mountain House, men de koster en 70-lapp eller noe sånt. Import av mat fra utlandet er ikke like lett som med annet turutstyr om jeg ikke husker feil. Ellers hadde det jo vært mye penger å spare her også. For en oversikt over Adventure Food og innhold se her: http://adventurefood.com/en/ Edit: Så akkurat at kalorimengden hos AF har kommet seg opp noe fra noen år tilbake. Er ikke langt unna Real nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Memento mori Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Testet på tur - vi var 3 stk som prøvde, og alle synes det samme. Kylling i karri var ok. En som jeg ikke husker navnet på som var ok (risrett). Pasta Bolognese var litt vassen i smaken. De har nok litt igjen til Toro, og enda litt lenger til RT. Men de er bra på pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tassemark Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Om nån åker till Sverige och ska köpa rekommenderas http://www.naturkompaniet.se/index.asp?ItemId=20862 Wildlife, goda och rätt bra storlek på portioner. Finns dubbelportion som man tjänar att köpa om man är två eller väldigt hungrig. Blå Band är ingen höjdare smakmässigt direkt, men 39 kronor portionen är billigt. Eget hemtorkat är inte svårare än att laga vanlig mat, men kräver lite ugnstid: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=11510 Billigast och godast tycker jag. 1 Real/Wildlife = 1½ Blå band = 4-5 Hemtorkade portioner köttfärssås. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.