Ogna Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Jeg skulle ha bindinger som passet til m77, leste blandt annet her at m98 fungerte godt med m77(tror jeg?) og etter litt søk her og der på internett så m98 ut som et bra valg, så jeg bestilte dem. Hentet pakken på postkontoret i dag, kom hjem og åpnet den; jippi, fine hvite bindinger, dette blir kos! Men nei, støvlene mine passer ikke i bindingene, som rett og slett er for smale. Se bildene: Hva har jeg gjort feil? . Siter
gremlin Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Hva du har gjort feil vet jeg ikke, men ta en kikk innom www.fjellfant.no - de har ei binding de kaller jegerbinding og jeg tror den vil passe. Siter
mattings Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Hva har jeg gjort feil? Du har nok kjøpt feil bindinger dessverre... Rottefella NATO 100 bindingen passer til M77 skoa. Siter
Ogna Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Du har nok kjøpt feil bindinger dessverre... Hoppsann, ja men da er saken grei. Blir nok ingen skitur denne helgen. Takk for hjelpen. En moderator burde kanskje fikse litt på denne tråden: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=7419&highlight=m77+m98 Den gir intrykk av at m98 passer til m77. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.