Lunder Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt serien Everest - Beyond the limit, begge sesongene? De stedene jeg har sett den vil ikke sende til Norge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jakobsen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Dette er ikke noe jeg oppfordrer til, og det er i tillegg ulovlig, men du finner den nok på www.thepiratebay.org eller andre torrentprogram. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vea Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Her kan du iallefall kjøpe sesong 1: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3479338/Everest-Beyond-The-Limit/Product.html Play.com sendes portofritt, og 17,99 Gbp skal gå innenfor tollkvota på 200 kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panda Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg så en episode i går på Discovery og ble ikke særlig imponert. Veldig irriterende klippet med tagninger på omtrent et sekund hver. Ble sliten etter omtrent to minutter. Kan man ikke vise skikkelige bilder ? Dessuten var kommentarene dårlige og ble avbrutt av irriterende lydeffekter. Fysjom. Jeg hørte på med et halvt øre og fikk bekreftet det meste jeg egentlig visste om Everest. Det er åpenbart ganske mange ukyndige folk på det fjellet. Ikke rart så mange omkommer. Det virker som om konkurransen mellom ekspedisjonsfirmaene gjør at nær sagt hvem som helst som legger dollar på bordet kan være med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.