madsemann Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Sportsnett har denne uken 10-års jubileum og feirer med 50% på en rekke varer! Her er det penger å spare for friluftsinteresserte mennesker! Av smakebiter kan det nevnes MH trango 2 til 2999 kr og ME everest 1250 til 3990 kr Sjekk ut sportsnett.no for flere gode tilbud! Siter
gaardern Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Takk for tipset Da har jeg bestillt Mountain Hardware Trango 2 telt Siter
madsemann Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Skrevet 29. februar 2008 Gratulerer med nytt telt! Det hadde vært topp hvis du lagt inn en liten beskrivelse av teltet når du har fått slått det opp! Siter
hifinyter Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Slike tilbud er bestandig godt å få med seg, ihvertfall etter hvor mye bra turutstyr koster. MEN, hvorfor i alle dager har de nesten kun tilbud på utstyr i ukurante størrelser eller de minst solgte fargene? Dette synes jeg ihvertfall er svært irriterende. Men må ellers si jeg syns sportsnett gjør en strålende jobb med både dagens røver og en veldig oversiktlig side. Ove Siter
gaardern Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Slike tilbud er bestandig godt å få med seg, ihvertfall etter hvor mye bra turutstyr koster. MEN, hvorfor i alle dager har de nesten kun tilbud på utstyr i ukurante størrelser eller de minst solgte fargene? Dette synes jeg ihvertfall er svært irriterende. Men må ellers si jeg syns sportsnett gjør en strålende jobb med både dagens røver og en veldig oversiktlig side. Ove Kan være at de er utsolgt for noen av fargene Siter
squidman Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Uhhhm, MH Trango 2 på: http://www.e-omc.com/catalog/products/1201/Mountain-Hardwear-Trango-2.html USD 389 eller på dagens kurs, 2 022,18 . Andre websider var på rundt 400-450 USD (Kjap søk på nextag.com) Kurs: 5.1984 (kjøp NOK overførsel DNBNor). Legg til 25% MVA/moms = NOK 2522 + frakt...50 USD - circa 2.800NOK Da er Sportsnett bare rimelig når de har 50% salg etter min mening... Fortsatt veldig bra 'bomb-proof' telt da - jeg har TNF versjonen, Mountain 25, og kan bare klage på vekten...ikke noe for solo-turer (jeg tror TNF er et halv-kilo lettere, men mer krunglete å sette opp).! Min var også circa 3 tusenlapper (USD 450, slapp MVA, og 30 USD i frakt - da circa NOK 2.5k). Du kommer ikke til å angre, den var på Monsens Canada på tvers og mange ekspedisjoner..exped telt # 1 ifølge det jeg har lest.. Cookie P.S. dri! i disse gamlinger som insisterer på Helsport, svenskene (you know who you are) og andre 'bastardized' tunnell/kuppel-telt... Siter
gaardern Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Uhhhm, MH Trango 2 på: http://www.e-omc.com/catalog/products/1201/Mountain-Hardwear-Trango-2.html USD 389 eller på dagens kurs, 2 022,18 . Andre websider var på rundt 400-450 USD (Kjap søk på nextag.com) Kurs: 5.1984 (kjøp NOK overførsel DNBNor). Legg til 25% MVA/moms = NOK 2522 + frakt...50 USD - circa 2.800NOK Da er Sportsnett bare rimelig når de har 50% salg etter min mening... Fortsatt veldig bra 'bomb-proof' telt da - jeg har TNF versjonen, Mountain 25, og kan bare klage på vekten...ikke noe for solo-turer (jeg tror TNF er et halv-kilo lettere, men mer krunglete å sette opp).! Min var også circa 3 tusenlapper (USD 450, slapp MVA, og 30 USD i frakt - da circa NOK 2.5k). Du kommer ikke til å angre, den var på Monsens Canada på tvers og mange ekspedisjoner..exped telt # 1 ifølge det jeg har lest.. Cookie P.S. dri! i disse gamlinger som insisterer på Helsport, svenskene (you know who you are) og andre 'bastardized' tunnell/kuppel-telt... Alt utstyr i Norge er kun rimelig på halv pris syns jeg... Er det forresten nødvendig med snøplugger til både innertelt og ytterduk når man setter opp på fjellet? Siter
syrre Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Var innom i går, de har Parispulk til 300... gi bort pris etter min mening. Siter
hifinyter Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Hei Har de denne kun i butikk? Finner den ikke på tilbud på deres nettsider. Har lenge vurdert denne, og til den prisen så er det vel ikke mere å vurdere. ove Siter
syrre Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Har heller ikke funnet den nedsatt på nettsiden. Var i Asker, der hadde de guesstimate 7-8 igjen (fremme i butikken - uvisst om de har flere på lager). Sende en mail? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.