Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Jeg skal på ski tur i den østlige del af hardanger om en lille uge. Inden jeg tager afsted ville jeg lige ligge hytternes koordinater ind i min GPS - er der nogen som ved hvor jeg kan finde dem?? (udover altså at aflæse dem fra mit kort...) Og er der nogen som har ved hvordan sneen er omkring mårbu, rauhellern. lågaos og solheim?? MVH Bobach Siter
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Gi meg litt mer info om hvor du har tenkt deg, så kan jeg sende deg northings og eastings for hyttene. Send email til [email protected] Arnt. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Hei På nettstedet www.inatur.no finnes en karttjeneste for hele Norge hvor du kan finne koordinater. Gå inn i kartet. klikk på GPS-knappen og klikk et sted for å hente koordinatene. Viggo Siter
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Hejsa Jeg tjekkede lige den side og den er smart - den minder en anelse om noget som vi har her i danmark (ihvertfald i den nordlige del). Hvis I skulle have lyst til at prøve krafter med den danske natur her i foråret er der mulighed for at flyve en tur over den nordlige del af jylland på denne web side http://www.3d.nja.dk/ - der er mulighed for at se hvor der er gå turer og overnatningsmuligheder (primitive lejrpladser) Husk at friluftsliv ikke kan udleves foran skærmen /bobach Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.