donjon Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Hvordan er det å komme opp fra østsiden vinterstid på Storstygge Svånåtinden? Ser ganske bratt ut på kartet, men det er kanskje ikke noe problem dersom det er avblåst? Noen som vet noe om hvordan snøforholdene rundt Snøhetta er i disse dager? Siter
OleG Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg har gått der en 1. mai før våren hadde fått tak. Det gikk greit å nå toppen fra øst selv om det så bratt ut nedenfra. Følg kanten mot botnen mellom Storstygge Svånåtind og Bruri. På slutten er det brattest, men også minst snø da jeg gikk der. Noen i turfølget påsto forresten at det kunne legge seg en skavl over den siste kanten før man er oppe, noe vi ikke så noe til da. OleG Siter
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Jeg kan bekrefte denne toppskavlen. Kanskje den hadde rast ut før du gikk der OleG.?? Enkelte somre bør man ha isøks for å komme seg over kanten... Siter
donjon Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Skrevet 30. mars 2004 Takk for svar! Tenker å bruke noen dager i første del av påska på denne toppen, og i tillegg Vesttoppen på Snøhetta. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.