svas Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Dere som har klatret noen år har helt sikkert masse utstyr med på tur, og det har alle andre også. Hvordan merker dere utstyret for at dere får med dere deres eget hjem? Siter
Etsvends Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 De jeg har vært på tur med har sjelden hatt det samme utstyret som meg, men noen ting har da vært like. Spesielt ting som er like er oftest klatreutstyret. karabiner og kiler m.m merker jeg med min egen farge kode med elektriker teip. Dette funker også utmerket på en stropp på sekken el. Sprit tusj kan også gjøre en god nytte på en del utstyr ellers er vel det å sy på navnelapper kanskje en ide selv og jeg ikke har trengt dette enda. Ting som bestikk og andre ting som kan være helt like og som heller ikke blir utsatt for slitasje spiller jo heller ingen rolle om byttes litt frem og tilbake. God telt/leir orden er også en god ide. Det kan være ganske irriterende og vente på folk som hele tiden leiter etter tingene sine som ligger strødd eller ikke har orden i sekken. Siter
Raymond S Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Strips på kamkiler og alle de myke tingene, karabinere og kiler er merket med sprayboks. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.