Gå til innhold
  • Bli medlem

Store Rauddalseggi (igjen)

Har man besteget Store Rauddalseggi dersom man kun har vært på toppeggens østre toppunkt, og ikke det vestre?  

9 stemmer

1. 1. Har man besteget Store Rauddalseggi dersom man kun har vært på toppeggens østre toppunkt, og ikke det vestre?

• Ja
      3
    • Nei
      6

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Sorry at jeg maser, må bare ha den mentale innstillingen klar før påske :)

Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Okey, så jeg blir nødt til å leke med livet? :D

Skrevet

Selvsagt har du vært på toppen dersom du har vært på det østre og høyeste toppunktet, og om den useriøse avstemmingen her får deg på andre tanker, ja så god tur vestover, men vær klar over at måten du spør på nærmest oppfordrer folk til å stemme nei :D

Jeg har ikke vært på det vestre toppunktet og jeg går aldri dit igjen for å gå på det vestre bare for å gå på det vestre, men jeg har veldig lyst til å traversere hele Raudalseggje en dag.

Gjest Anonymous
Skrevet

Oioi, begynner å tilspisse seg! Er det en Redd-Espen-Fra-Å-Skli-Utfor-Aksjon på gang?

Skrevet

Jeg har dobbeltsjekket noen bilder av toppen som jeg tok fra Snøholstind og Mjølkedalstind. Det er ingen tvil om at østtoppen er høyest. Er bare tull å føle man MÅ ut på vestoppen. De som har stemt annerledes gjør dette fordi spørsmålet er stilt slik at du nærmest ber om pes.

• 11 måneder senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Syllogismelæren er utlagt som følger:

- Jeg har vært på østre,

men ikke på vestre

- Ergo er den østre høyere enn den vestre.

GunnarF.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.