geilomg Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 ikke glem det franske merket Millet. har en jakke og bukse fra dette erke og er knallfornøjd med. husker ikke navnet men jakken er sort med røde detaljer, har litt samme spec som w3 wds jkt buksa ligner på touringpant men tror att det har gått utav produktion begge to er windstopper, vann av-visende dvs ikke hardshell! robert Siter
jens e Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 ... her i verden er definitivt Arc'teryx Gamma MX Hoody. Bruker den alle årstider, og til alle slags aktiviteter. (Alpint, bortoverski, fjelltur, på jobben....) Har aldri eid en annen softshelljakke, men kan definitivt anbefale denne... Terje Jeg vurderer sterkt denne jakken. Hvordan er størrelsen forhold til f.eks norrøna? Jeg er 1.90 m og veier ca 100 kg. Bruker XL i nørrønajakker, men det holder kanskje med L i arcteryx? Siter
niklas Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Vil bare hinte om at Arcteryx Gamma MX (uten hette) er dagens røver på sportsnett i dag. Dvs er den satt ned fra 3000 til 2000. Så hvis noen er interessert er det vel bare å hive seg over tilbudet Har den selv med hette, og kan anbefale den til alle som vil ha en softshell, eneste er at den er litt dyr. Siter
jens e Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Vil bare hinte om at Arcteryx Gamma MX (uten hette) er dagens røver på sportsnett i dag. Dvs er den satt ned fra 3000 til 2000. Så hvis noen er interessert er det vel bare å hive seg over tilbudet Har den selv med hette, og kan anbefale den til alle som vil ha en softshell, eneste er at den er litt dyr. Takk for tips. Har du noen erfaring med størrelse? Siter
niklas Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Takk for tips. Har du noen erfaring med størrelse? Beklager for sent svar. Men for framtidige referanser, så er jeg 188 cm og bruker Large, Arcteryx er gjerne litt store i størrelsen, Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.