madsemann Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Den 29 feb - 2 mars arrangeres det villmarkslivmesse i vikingskipet for 11. gang. Jeg har aldri deltatt på noen av disse messene, men jeg tror det kunne vært artig! Så jeg lurer på om noen her på forumet har vært der tidligere? Hva er det som skjer der? Er det mange produsenter/importører der? (slik at man har mulighet til å se/sjekke ut utstyr) håper på svar! Siter
agno Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Hei. Her er en link med litt info: http://www.hoa.no/docs/villmarksliv_invitasjon_08.pdf . Denne gir litt generell info om arrangementet. Det er flust med utstillere av alle slag der. Det er utstillinger av diverse tur- og fjellutstyr samt friluftsutstyr. (Både nødvendig og unødvendig utstyr). God tur til Hamar ! Siter
gremlin Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Har vært der engang, en litt klaustrofobisk opplevelse - og veldig pussig å gå/stå i kø overalt for å se på diverse ting og tang forbeholdt jakt, fiske og friluftsliv! Ja veldig mye å se og oppleve - på godt og vondt. Men er du f.eks., godt orientert i utstyrsjungelen fra før er ikke villmarksmessa så spesiell, synes det for det meste var jakt, fiske og turisme jeg så der. Ivrige selgere av nyttige og ikke minst unyttige produkter. Alt er ikke kvalitet selv om det blir bydd fram på ei profilert salgsmesse.Men for all del ta turen, du finner sikkert noe du liker!! Siter
LadyA Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 eller reis på vilmarksmessa på lillestrøm 28-30 mars istede mye større plass, og mere utstillere... Siter
agno Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Kom rett fra messa på Hamar nå. Kan anbefales. Spørs hva man er ute etter, men ei messe for friluft/villmarksliv er det definitivt. Savnet egentlig bare litt klatreutsyr. Mye nyttig og mye unyttig er det selvfølgelig på messer av denne størrelsesorden. Mobile sagbruk har kanskje ikke den store almenne interessen, men det er plass for alle. Slik er det på de fleste messer. Siter
gaardern Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Så du om det var no bra tilbud på store sekker? (80+ liter) Siter
agno Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Ikke spesielt, men det var mye messetilbud med tildels store rabatter. Det var endel sekker der også Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.