Gå til innhold
  • Bli medlem

Den korteste turen. Snøhuletur med ungene.

knutis

Anbefalte innlegg

Vi brukte deler av helga til å lage snøhule i hagen. Dvs jeg bygget og ungene på 3 og 5 "hjalp til".

Uansett, byggverket ble ferdig i går ettermiddag og ungene var klare for huledebut. Det gikk helt glimrende. Ungene sov godt og det gjorde jeg også. Kona som sov inne var nok den som sov minst.

Tilbakelagt distanse: ca 30m. Kvalitet på turen: Høy!

Anbefales.

Bilder og detaljer: http://home.online.no/~kharal-b/ungehuleboere.cfm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Otto Støver

Fantastisk flott :arrow::P:lol: Jeg tipper det var to sprekkferdig stolte unger som hadde noe å fortelle i barnehagen. Fortsetter du i samme sporet så har du to fremtidige sydpolen-farere eller noe slikt.

Jeg har selv gått på båltur 30 meter fra garasjen fordi uværet var så kraftig at det stoppet lang tur. Men bål og grillet pølse fikk de, og da var de såre fornøyd. Kona fikk seg en god latter, men ungene var fornøyd og det var jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:? Har selv hatt med ungene i snøhule da de var ganske små. Det var snøstorm og kaldt ute, varmt og godt med kakao inne. Dette husker ungene godt, selv om det er snart 20 år siden. Neste gang kan dere kanskje prøve ut teltovernatting på en av de flotte toppene på Totenåsen ? :D8)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.