gjest Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Planlegger en skitur Ustaoset-Rjukan (eller omvendt -avhengig av hva som er meldt av sterk vind), med telt. Hvor lang tid omtrent, kan dette ta for to voksne i god form, med pulk. Avhenger selvf. av føret og andre ting, men har noen et estimat å komme med? Siter
500fjell Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=8929&highlight= her har jeg skrevet litt om turen jeg og to andre hadde da vi gikk fra Ustaoset St. til Rjukan 1. maihelgen 2007 i nydelig klisterføre. Det gikk nokså raskt å gå over vidda når det var et skarelag tidlig på dagen. Vi overnattet på Rauhelleren, Stordalsbu og Helberghytta. Gikk da over Lågaros og Juvikfjellet. Veldig fin tur, ønsker du ytterligere info/bilder fra turen kan du sende med en pm og så sender jeg en mail. Siter
gjest Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 Takk for det. Vi har 4,5 dager til rådighet, med pulk. Det kan vel gå bra, selv om vi ikke kan regne med skareføre i februar. Men mye løssnø og motvind kan redusere farten mye, vil jeg tro. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.